| 
			
			 | 
		#1 | 
| 
	
		
		
			
			 
			
			Привіт ,всім. 
		
		
		
		
  Стоїть питання в виборі дитячого автокрісла: Малому зараз 1 рік і 9 місяців, але важить вже 15 кг. тобто купляти крісло 1 групи ( від 0 до 18 кг) вже не хочеться . Дуже сподобалися крісла рікаро http://ua-recaro.com/RECARO_Young_Sport/31941.html Але дорогі вони дуже , і не мають кріплення ISOFIX, Хотілося б щоб крісло обовязково було з Ісофіксом, чи бачив хтось крісла групи 1-2-3 тобто від 9 до 36 кг на Ісофіксі ? Є ще одне крісло яке сподобалось це http://babykreslo.com.ua/jane-indy-plus-team-p-159.html І ісофікс є і по тестах ніби нормальне , Але є одне но група 2-3 тобто від 15 до 36 кг, чи не зарано малому таке крісло , у нього немає внутрішніх ремнів і дитина кріпиться звичайним автомобільним ремнем. І якщо по вазі малий вже до такого крісла доріс то по роках ще не дуже там пише від 3 до 12 років. Що скаже шановне товариство ? Буду вдячний любим доречним коментарям.  
		 | 
|
| 
		
		
			 
				__________________ 
		
		
		
		
	Погані дороги потребують хороших проходимців ...  | 
|
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]() Скажи форуму спасибо :)) 
	 | 
	
 | 
| 
			
			 | 
		#2 | 
| 
	
		
		
			
			 | 
|
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#3 | 
| 
	
		
		
			
			 
			
			Так, читав цю тему , дякую. 
		
		
		
		
Але хотілося б ще раз про це поговорити. Особливо цікавлять такі два нюанси: Чи нормально буде для дитини такого віку крісло групи 2-3 тобто від 15 до 36 кг. без внутрішніх ремнів? Чи хтось бачив в неті або в магазині крісла групи 1-2-3 але з кріпленни Ізофікс ?  | 
|
| 
		
		
			 
				__________________ 
		
		
		
		
	Погані дороги потребують хороших проходимців ...  | 
|
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#4 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
	
		
		
			
			
 Я думаю, что нет. По правилам, крепление для автомоб. ремня на кресле должно находиться на уровне плеча/шеи, чтоб ребенку было удобно. То есть, тут больше зависимость от роста, а не от веса. Наш ребенок ездил до 3-х лет на кресле "до 18 кг". Потом стало неудобно. Мы купили "Чико" от 15 до 36 кг. 
 Есть такие, но они стоят раза в два дороже, а жесткой необходимости, лично я, в этом не вижу.  | 
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#5 | 
| 
	
		
		
			
			 
			
			Я думаю, что Вам сложно будет в интернет магазине только лишь по картинке купить детское кресло. Представьте, что Вы покупаете себе кресло, что Вы будете делать?! - Вы пойдете в магазин и будете сидеть на разных типах кресел.  
		
		
		
		
Так что, лучше взять с собой ребенка и пойти на "примерку". А потом, поискать в инете выбранное кресло по более низкой цене. "Я так думаю" (С)  
		 | 
|
| 
		
		
			 
				__________________ 
		
		
		
		
	Единственное преимущество дизельного двигателя ... он потребляет мало бензина  
			 | 
|
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#6 | 
| 
	
		
		
			
			 
			
			pingvin,  
		
		
		
		
Справа в тому , що я так і хотів , і обїхав з малим і з дружиною майже всі магазини які знав де у львові подають дитячі крісла, і : - не побачив жодного крісла категорії 1-2-3 - не зустрів жодного крісла категорії 2-3 з Ісофіксом :( Тому шукаю по неті , переглядаю тести і відгуки  | 
|
| 
		
		
			 
				__________________ 
		
		
		
		
	Погані дороги потребують хороших проходимців ...  | 
|
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#7 | |||||||||||||||||||||||
	
		
		
			
			
 http://babykreslo.com.ua/recaro-isofix-base-p-61.html уважно читай ті посилання, що сам даєш, є там відповідь і на твоє запитання: "Есть у системы Isofix и недостатки. Особенность ее конструкции, позволяет использовать Isofix лишь для детей до 18 кг. Поэтому кресел второй и третьей групп с креплением Isofix попросту не существует." Думаю що це діє не тільки для Recaro, а прописано в стандарті для ISOFIX. Також зверніть увагу, що на кріслах групи 2 і 3 на яких є система кріплення ISOFIX вказано: "крепится в машине штатными трехточечными ремнями безопасности; ДОПОЛНИТНЛЬНОЕ крепление к скобам Isofix;"  | 
||||||||||||||||||||||||
| 
		
		
		
		
			 Последний раз редактировалось Yorik_21; 24.03.2008 в 21:47.  | 
||||||||||||||||||||||||
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#8 | 
| 
	
		
		
			
			 
			
			Детское автокресло на котором размещен значок ECE R44/03 соответствует Европейскому Стандарту Безопасности действующему с 1995 г. по 2009 г.  
		
		
		
		
На детском автокресле может быть также значок ECE R44/04, соответствующий последний варианту Стандарта — Universal принятыми с 23 июня 2005 г. В Европе одновременно действуют две редакции Правил ЕСЕ R44, регламентирующих требования к детским креслам. По более мягким ЕСЕ R44/03, остающимся в силе до 2009 г., скорость соударения при фронтальном крэш-тесте составляет 36 км/ч, а замедление кузова автомобиля, в котором установлено кресло, – 33 g. Более жесткие новые ЕСЕ R44/04 увеличивают скорость уже до 50 км/ч и перегрузку до 35 g – десятикилограммовый малыш будет давить на ремни с усилием 350 кг! Предельно допустимые перегрузки, действующие на грудь (55 g) и на позвоночник (30 g), остались неизменными, а показатель для головы даже снижен с 80 до 60 g (сравните: для взрослых пассажиров допустимо 88 g). Кроме того, переднее сиденье теперь устанавливают в самое заднее положение и сильнее, до 25° наклоняют спинку. Кресло сертифицированное по ЕСЕ R44/04 - более безопасное. Сейчас почти все крупные производители ориентируются на новые правила. Информация с форума сайта http://babykreslo.com.ua Первоисточник http://www.childcarseats.org.uk/standards/r4403.htm  | 
|
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#9 | |||||||||||||||||||||||
	
		
		
			
			
 Дивно на цоьму ж сайті є крісла групи 2-3 з кріпленням Ісофікс ![]() наприклад http://babykreslo.com.ua/romer-kidfix-p-105.html http://babykreslo.com.ua/jane-indy-plus-team-p-159.html  | 
||||||||||||||||||||||||
| 
		
		
			 
				__________________ 
		
		
		
		
	Погані дороги потребують хороших проходимців ...  | 
||||||||||||||||||||||||
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#10 | |||||||||||||||||||||||
	
		
		
			
			
 Ще раз звертаю Вашу увагу, що на кріслах групи 2 і 3 на яких є система кріплення ISOFIX вказано: "крепится в машине штатными трехточечными ремнями безопасности; ДОПОЛНИТНЛЬНОЕ крепление к скобам Isofix;" Наголос на слово "ДОПОЛНИТЕЛЬНОЕ", тобто воно не основне, а основним кріпленням є трьохточкові ремені безпеки. Думаю що основна проблема в тому, що замки ISOFIX не розраховані на більшу масу і виробник не гарантує що замок витримає нагрузку на відрив, умовно кажучи, в два рази більшу, наприклад при фронтальному зіткненні. Да і вага крісел з ISOFIX мені не дуже подобається.  | 
||||||||||||||||||||||||
| 
		
		
		
		
			 Последний раз редактировалось Yorik_21; 25.03.2008 в 20:50.  | 
||||||||||||||||||||||||
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]()  | 
	
	
		
  | 
	
| Здесь присутствуют: 1 (пользователей: 0 , гостей: 1) | |
			 
			Похожие темы
		 | 
	||||
| Тема | Автор | Раздел | Ответов | Последнее сообщение | 
| Вибір салону | pasvel | Львов | 26 | 14.05.2009 16:04 | 
		
  | 
	
		 |