| 
	|||||||
| Регистрация | Правила | Пользователи | Социальные группы | Календарь | Поиск | Сообщения за день | Все разделы прочитаны | 
![]()  | 
	
	
| 
		 | 
	Опции темы | 
| 
			
			 | 
		#1 | 
| 
	
		
		
			
			 
			
			Помню на дизели - почистишь клапан и машинка летает. Есть ли на 2,4 gdi такой? Где искать? Гугл не помог. Причина поиска - пробег 100 тыс, машина существенно потеряла в динамике. Мотор крутится до 3000 для переключения на следующую передачу акпп. Померил компрессию -13,5 везде, свечи чистые, масло жрет за 5000 где то 1,5 литра. Поршня немного в нагаре по краям. Подозреваю нужна раскоксовка ( буду благодарен за инфу как лучше ее провести), лезть в мотор не хочется...так же подозреваю что впуск в нагаре, но снимать голову для чистки пока не готов...
		 
		
		
		
		
 | 
|
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]() Скажи форуму спасибо :)) 
	 | 
	
 | 
| 
			
			 | 
		#2 | 
| 
	
		
		
			
			 
			
			З того що можеш зробити сам то це почистити дросельну заслонку, все інше то до фахівців так як в двигуна прямий вприск то буде і нагар, також в цих моторах все ще немає гідрокомпенсаторів на клапанах тому кожні 100 тис потрібно їх регулювати, також може  вийти з ладу або некоректно працювати  електрофазорегулятор (Dual CVVT) на впуску,  надіюсь мастило заливаєш якісне бо ці мотори капризні до змазки як що пливають обороти на холостих то це зазвичай дросельна заслонка.
		 
		
		
		
		
 | 
|
| 
		
		
			 
				__________________ 
		
		
		
		
	Творіть добро! принаймні спробуйте......  | 
|
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#4 | |||||||||||||||||||||||
	
		
		
			
			
 Фазіки кинуть чек, коли вже буде торба). Можна подивитись сканером, зазвичай є поточне і потрібне положення, якщо не хочете, але це треба, регулювати клапана, то мотортестером можна перевірити їх "регулювання" , при яких кутах закриваються і відкриваються. Але клапана, якщо прописано регулювати, так буде дешевше, як показує практика. Отправлено с моего Redmi Note 7 через Tapatalk  | 
||||||||||||||||||||||||
| 
		
		
			 
				__________________ 
		
		
		
		
	Запчастини до корейців і японців. 0737373430 viber, whatsapp, telegram   0981575375
			 | 
||||||||||||||||||||||||
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| Cказали cпасибо: |  Адвокат (06.12.2020)  | 
		
| 
			
			 | 
		#5 | |||||||||||||||||||||||
	
		
		
			
			
 клапана "ЄГР" на твоєму моторі немає. почитай ось ТУТ про історію створення твого двигуна , із корейської лінійки 2,4 саме модифікація така як в тебе являється одною з самих вдалих, звісно при нормальній експлуатації і своєчасному грамотному обслуговувані.  | 
||||||||||||||||||||||||
| 
		
		
			 
				__________________ 
		
		
		
		
		
			Творіть добро! принаймні спробуйте...... Последний раз редактировалось КОЛЕСИК; 06.12.2020 в 14:13.  | 
||||||||||||||||||||||||
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#7 | |||||||||||||||||||||||
	
		
		
			
			
 Треба ГБО глянути, можливо суміш збіднена. І те що Ви дивились сканером на наявність помилок, то все добре) Помилка вилазить, коли сталася халепа, треба аналізувати параметри і при відхиленні від норми ( а чек ще не буде горіти) вживати заходів. Отправлено с моего Redmi Note 7 через Tapatalk  | 
||||||||||||||||||||||||
| 
		
		
			 
				__________________ 
		
		
		
		
	Запчастини до корейців і японців. 0737373430 viber, whatsapp, telegram   0981575375
			 | 
||||||||||||||||||||||||
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]()  | 
	
	
| Здесь присутствуют: 1 (пользователей: 0 , гостей: 1) | |
| Опции темы | |
		
  | 
	
		 |