|  19.10.2013, 00:07 | #1 | 
|  Маневреність 
			
			Хто має більш-менш нормальний досвід керування різними авто, як вам маневреність i30? Я от давно його рулю і дуже часто доводиться виконувати парковку у 2 прийоми у ситуаціях де зовні багато місця. До цього доводилось епізодично керувати Getz та одним із старих Civic - вони, звичайно менші. Варіант №1 тут зрозумілий - проблема у мені - досі не прочув габарити авто. Але, мені здається, що чи то колісна база велика чи виворіт коліс не найбільший. Що скажете? | |
|   |   | 
|  Скажи форуму спасибо :)) |  | 
|  19.10.2013, 00:47 | #2 | 
|   
			
			WildCat, постій хоча б раз біля фури і подивись, як вони викручуються на стоянка або у вузьких провулках. Тут має бути техніка, якої тебе вчить, а потім вимагає ще від тебе інструктор в автошколі. Пигадаймо. Якщо ти робиш класичну "ластівку" на ВАЗ 2106 на дорозі із двостороннім рухом по одній полосі в кожному із напрямків - то маєш заздалегіть прораховувати траєкторію розвороту свого авто. І саме головне: під час маневрів розвороту типу "ластівка" перед повною зупинкую авто колеса вже мають бути вивернуті у бік наступного маневру. Викручувати їх обовязкого треба не на стоячому авто(я впевнено можу сказати - що більша половина водіїв, авто яких мають підсилювач керма, викручують колеса на стоячому авто  ) - а під час руху самого авто, наприклад, за 30-50 см до зупинки авто. Якщо так зробити - то буде помітно, що не тільки колеса будуть вивернутими у бік майбутнього маневру - а й частково передня частина авто. Якщо візьмете це за правило і потренуєтесь - то проблем із розворотом має нестати. | |
|   |   | 
| Cказали cпасибо: |  MasterYuriy (19.10.2013), zvit (19.10.2013) | 
|  19.10.2013, 13:45 | #3 | 
|   
			
			Класс ! очень понравилось   | |
| 
				__________________ HYUNDAI Elantra MD 1.6 MT Slick Silver | |
|   |   | 
|  | 
| Здесь присутствуют: 1 (пользователей: 0 , гостей: 1) | |
| 
 |  |