| 
	|||||||
| Регистрация | Правила | Пользователи | Социальные группы | Календарь | Поиск | Сообщения за день | Все разделы прочитаны | 
![]()  | 
	
	
| 
		 | 
	Опции темы | 
| 
			
			 | 
		#171 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
	
		
		
			
			
 авто для фанатів Хюндая 
 Акцент - зібране кривими руками, яке Хюндаї продає виключно на ринках недорозвинених країн (+штати) знайди різницю  
		 | 
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]() Скажи форуму спасибо :)) 
	 | 
	
 | 
| 
			
			 | 
		#172 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| 
	
		
		
			
			 Ти не уважно читав те що я написав. Я кажу що є Polo - надійне і перевірене авто. А є Polo Sedan. Безпека кажеш? Де тести EuroNCAP - китайці теж зроблені на базі (а часто навіть повністю скопійовані з) нормальних авто, але чомусь стабільно завалюють тести EuroNCAP. Кузов? http://volkswagen-polo.infocar.ua/te...lo_id1018.html 
 Думаєш, економія на кузовних деталях не вплинула на його довговічність і безпеку авто (додай сюди повну переробку кузова - як кажуть самі інженери)? Ти ще забув про надійність авто загалом, і тут ми переходимо до кривих рук… 
 Це ти намагаєшся знайти у моєму пості те, чого там нема. ![]() Купуючи Polo-хетч ти доплачуєш в т.ч. і за те, що його збирали не корейці (я особисто не вважаю доцільним за це доплачувати, але такий пункт є, і я цілком розумію людей які доплачують за справжню якість від VW), а тут обидва авто збирають криві руки, обидва досить серйозно локалізовані, залишається лише різниця у лейблах. Можливо, пройде ще роки 2-3 і Polo Sedan доведе, що він справді надійний, а може й ні. І ще одне, повторю, бо тебе чомусь тягне на порівняння з китайцями: китаєць тут швидше Polo Sedan, бо його не продають у Європі, його не продають у Штатах, а от Accent буде продаватись у Штатах, такий самий за конструкцією як і для нас, лише зібраний прямими руками і з нормальними коробками.  | 
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| 
		
		
		
		
			 Последний раз редактировалось WildCat; 14.05.2011 в 09:36.  | 
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#173 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
	
		
		
			
			
 Ти сам її знайшов 
 ![]() А навіть якщо її нема, то повертаємось до питання "за що платимо, якщо різниці нема"? Плюс, не забувай, що кузов Polo Sedan серйозно перероблений у порівнянні з Polo, і, оскільки, на ринках розвинених країн його не продають, то мабуть і на безпеку виробник наплював, а от Accent-у доведеться пройти тести NHTSA. Тому я б швидше доплатив за Accent, оскільки виробник не соромиться і не боїться продавати його у нормальних країнах, а значить впевнений у якості.  | 
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#174 | 
| 
	
		
		
			
			 | 
|
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#175 | |||||||||||||||||||||||
	
		
		
			
			
 Из мелочей, собственно, складывается цена. В этом плане я согласен с WildCat - за ту же цену у нового Акцента лучше комплектация, чем у Polo-седан. Да и обслуживание у немцев обходится дороже, насколько я знаю.  | 
||||||||||||||||||||||||
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#176 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
	
		
		
			
			
 ти зараз про німців? 
 ми не про це, а про х проти вв за одну ціну 
 китай в помощь 
 видимо, ты ещё не обслуживал/чинил корейцев чего только амики мандо стоят (если вы понимаете, о чем я)  | 
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#177 | 
| 
	
		
		
			
			 | 
|
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#178 | 
| 
	
		
		
			
			 
			
			WildCat, зараховано  
		
		
		
		
 
		 | 
|
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#179 | 
| 
	
		
		
			
			 
			
			romadone, вище є відповіді на питання які ти задав, а у видраних фрагментах їх, звичайно, не немає. Але, я так бачу, що думку і логіку мою ти зрозумів.  
		
		
		
		
 
		 | 
|
| 
		
		
		
		
			 Последний раз редактировалось WildCat; 14.05.2011 в 11:47.  | 
|
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#180 | 
| 
	
		
		
			
			 
			
			Новый акцент впринципе гуд, но все покажет эксплуатация, а недоработок может быть очень много. P.S. одноклассник акцента не октавия а фабия, но ценник даже на октавию от 20000 USD...личное дело каждого (с)...
		 
		
		
		
		
 | 
|
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]()  | 
	
	
		
| Метки | 
| 2011, accent, hyundai, solaris, обзор | 
| Здесь присутствуют: 2 (пользователей: 0 , гостей: 2) | |
| Опции темы | |
			 
			Похожие темы
		 | 
	||||
| Тема | Автор | Раздел | Ответов | Последнее сообщение | 
| Hyundai Santa Fe - что такое хорошо,что такое плохо (здесь хвалим,ругаем,флудим). | ilya | Отзывы, тесты, обзоры, советы | 106 | 09.01.2011 13:41 | 
| ROIL GOLD - что такое? | zod | Двигатель и питание | 23 | 06.04.2010 10:15 | 
| Hyundai Tucson - что такое хорошо,что такое плохо (здесь хвалим,ругаем,флудим).Ч2. | tehno | Отзывы, тесты, обзоры, советы | 400 | 30.03.2010 14:21 | 
| Что такое лизинг? | fogol | Страхование и кредитование | 8 | 04.03.2009 15:38 | 
| Hyundai Tucson - что такое хорошо,что такое плохо (здесь хвалим,ругаем,флудим). Ч1. | Александр | Отзывы, тесты, обзоры, советы | 599 | 03.07.2008 14:17 | 
		
  | 
	
		 |