| 
	|||||||
| Регистрация | Правила | Пользователи | Социальные группы | Календарь | Поиск | Сообщения за день | Все разделы прочитаны | 
![]()  | 
	
	
| 
		 | 
	Опции темы | 
| 
			
			 | 
		#121 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
	
		
		
			
			
 може для DPF краще шукати оливу відповідну API CJ-4 http://www.apicj-4.org/faqs.html наскільки я начитав в неті, то СF досить старий стандарт, до того ж тут пишуть що воно 
  | 
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]() Скажи форуму спасибо :)) 
	 | 
	
 | 
| 
			
			 | 
		#122 | 
| 
	
		
		
			
			 | 
|
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#124 | 
| 
	
		
		
			
			 | 
|
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#125 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
	
		
		
			
			
 Взяв з першого абзацу твого лінку, хоча там досить досить загально написано, але чомусь написали не просто про норми для двигунів, а про норми для важконавантажених двигунів: 
 
 Ну, поки таких на форумі не було, та й офіціали denrad-у писали, що до України не завозять таких. Можна уточнити у офів за VIN або самостійно - якщо знаєш що шукати. Я не знаю як він виглядає, і де його шукати, у специфікації з бази Microcat не знайшов і заспокоївся - мабуть нема. Тому для нас по мануалу підходить CH-4. До речі, я не розумію, чому оливи на нашому ринку відповідають ACEA B4 але API у них, як правило, CF. І ще, за наведеним тобою лінком (CJ-4) чітко написана небезпека використання таких олив із нашим дизелем (а і ACEA C3 і API CJ-4 розроблені для авто з DPF): 
 А Євро-4 нормує вміст сірки не більше 0.005% (що більше 0.0015%) додай сюди, що у нас навіть те що називається Євро-4 не завжди відповідає нормам і виходить, що їздти на такій оливі не найкращий варіант. 
 Я не парюсь, я вивчаю питання.  
		 | 
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#126 | 
| 
	
		
		
			
			 
			
			значить поки відкидаємо CJ-4 
		
		
		
		
але тоді виходить, що якщо немає DPF то найкращий варіант CI-4 (той же ZIC 5000) ?  | 
|
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#127 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
	
		
		
			
			
 Ну оно то и для бензина и дизеля , ну в этом ( выделил ) хорошая загвоздочка ... У меня еще есть время для подбора ( до замены мин.5 000км ) ,поэтому ещё и не искал ... Вот что попалось первое " Helix Diesel Ultra AB-L 5W-30 " и " ERG Diesel One- 5W-30 " , по Шеллу думаю и оффов не будет никаких вопросов . 
 Ну romadone уже ответил , по трассе 80% запросто можно ...  | 
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| 
		
		
			 
				__________________ 
		
		
		
		
	............................................................  | 
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#128 | 
| 
	
		
		
			
			 | 
|
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#129 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
	
		
		
			
			
 Так а між ними, як правило, особливої різниці і нема - ті що з припискою "дизель" зазвичай відрізняються вищим TBN, а у LL воно якраз дизельне. LM на своєму форумі дуже чітко розмежовує рекомендації по Leichtlauf Special 5W-30: LL - для дизеля, AA - для бензину. 
 Знов C3. 
 Тоді може і ТО-1 у них пройду. 
 Ну так я поки не визначився скільки на цьому тракторі буду їздити - може й більше 100.  | 
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#130 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
	
		
		
			
			
 А разве это не гидрокрекинг   ... Имхо: из гидрокрекингов ( да ещё и при смене 7 500 км ) наилучший вариант Зик и только Зик ... Писано , переписано . С гарантией собираюсь завязывать , поэтому подумываю о чисто синтетике и замене в 10 000 км . 
 Вот и я о том же .  | 
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| 
		
		
			 
				__________________ 
		
		
		
		
	............................................................  | 
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]()  | 
	
	
		
| Здесь присутствуют: 1 (пользователей: 0 , гостей: 1) | |
| Опции темы | |
			 
			Похожие темы
		 | 
	||||
| Тема | Автор | Раздел | Ответов | Последнее сообщение | 
| [Продам] Оригинальные колпаки 15" Hyundai под 5 гаек (Elantra, i30, Veloster Cee'd...) | =MANIAK= | Продам | 1 | 20.12.2013 12:25 | 
| Куплю два родных колпака 15" на hyundai i30 | Воскресенский Ян | Куплю | 0 | 14.06.2011 00:37 | 
| Осторожно с "официальным" маслом на i30 CRDi | denrad | Двигатель и питание | 1 | 10.11.2009 19:29 | 
| Осторожно с "официальным" маслом на i30 CRDi | denrad | Двигатель и питание | 0 | 10.11.2009 19:24 | 
| "УА-холдинг", "Богдан" и "Хюндай Украина" будут проданы. | Allodin | Флудилка | 4 | 23.02.2009 19:39 | 
		
  | 
	
		 |