|
Регистрация | Правила | Пользователи | Социальные группы | Календарь | Поиск | Сообщения за день | Все разделы прочитаны |
![]() |
|
Опции темы |
![]() |
#11 |
![]()
Вибачте-навздогінці:
Який такий запах солярки?! Я його і на заправках не чую, а в салоні?! Це треба точно на "Бєларусі" їздити,щоб таке писати. ![]() Звук дизеля відрізняється від бензинового,але це якщо стояти поруч машини-а в салоні тихо(я вже писав). На трасі при 120-130 км на годину витрата пального була близько 9 літрів(але в мене машинка ще пройшла не дуже багато-і є явна тенденція до зменшення) Бери- не мучся. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() Скажи форуму спасибо :))
|
|
![]() |
#12 |
![]()
любители дизеля ..а вы знаете стоимость форсунки на ваш дизельный моторчик...640 евро..а они очень любят нашу укр солярку.))..я могу сравнить две эксплуат...у меня дизельная тоета круизер сотка 4.2..и у жены тушкан..так вот без присадок я вообще не заправляюсь..на 92 бензине..тушкан по городу имеет рассход 9.7 литра..при всем включенном..2.0 механика ..да чуть туповат..но я не понимаю это что спорт-кар..при 3000 оборотах ..и выше..довольно приемлимая тяга..
|
|
Последний раз редактировалось Nikolas; 23.07.2007 в 01:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
![]()
to Лірник:
мабудь Ви праві з приводу шуму і всього такого.... не маю змоги поставити ці два двигуни і послухати, можу сказати що прожив у Німеччині рік, тут фактично всі їздять на дизелі, тому що він тут набагато дешевше..... Я сидів і їздив в багатьох дизелях.... Можу сказати що в джипах, та "паркетниках" вони шумніші за легкові, але зрівнювати з бензиновим просто не можу..... я просто не звик до звуку дизельного двигуна......... Я ще раз повторюю що це моя власна думка.... нукого ні в чому переконувати не хочу.... Як кажуть: "на вкус и цвет, товарища нет" ![]() |
|
![]() |
![]() |
#14 | |||||||||||||||||||
![]()
------------------------------------------------------------- Страхачка із розряду: "Не ходіть дітки в Африку гулять". Дивись правильно за двигуном - і не треба буде нічого міняти. Якщо заливати крадену соляру по 3,12 гр за літр,то звичайно треба задуматися про ремонт дизеля.Але якщо вже взяв Тушканчика за 150000 гр.,то жлобитись на якісне пальне- моветон. Із власного досвіду- у друзяки дизельний Гольф- робив капіталку за 2000 зелених.АЛЕ!!! Робив її на 450 000 км. Я гадаю,що стільки на Тушканчику не наїздиш до продажу - а продаси його на 150 000 і купиш новий Тушканчик кращої моделі.Так що як виглядає твоя форсунка можеш і не побачити за весь строк експлуатації. Відносно євродизеля в Києві- на заправці КЛО(на виїзді на Житомир),ОККО біля Патона,Лук-ойл на Червоноармійській,АЗС на Броварському проспекті,АЗС біля Петрівки - розумному досить. Тим більше,що заправлятися треба рідше ніж на бензині. Тепер відносно економії: Уявім заправку повного бака- приблизно 60 л: Бензин: 60х4.5 гр.= 270 гр. Середня витрата палива по місту(маю власну статистику-та і сам почитай на форумах російських і українських)-13 літрів Відповідно проїдеш 384 км. Дизель: 60 лх 4 гр.=240 гр. Відповідно проїдеш(беру витрату нехай 9 літрів)- 444 км. Звичайно можу помилятися,але при використанні машинки як у мене- на 85% в місті і 15 %-поїздки на дачу і відпочинок з рибалкою,то краще дизеля небуває.Із коробкою автомат.(!) Бо заради тих небагатьох випадків коли треба шиканути на дорозі при обгоні Москвичів не варто віддавати ті зручності білої людини,які отримуєш на їзді з АКП. ![]() |
||||||||||||||||||||
Последний раз редактировалось Crazy Ann; 23.07.2007 в 10:05. |
||||||||||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||||||||||||||||||||||
![]()
![]() І давайте будемо відвертими, на Тусані некомфортно після 150-160. Все ж таки це не трасова машинка, на якій комфорт починається після 170 ![]() |
||||||||||||||||||||||||
__________________
Один человек оставляет после себя след, сто человек - тропу, а тысяча - пустыню... |
||||||||||||||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||||||||||||||||||||||
![]()
Ще один приклад до моєї копилки, що дизеля більше ходять до капремонту. Згадайте сідельні тягачі дизельні, танкери доріг -- скільки вони ходять? На одній із виставок вантажної техніки клієнт висував вимоги до машинки і однією з них було відсутність ремонтів до мульйона кілометрів. |
||||||||||||||||||||||||
__________________
Один человек оставляет после себя след, сто человек - тропу, а тысяча - пустыню... |
||||||||||||||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
![]() И по-поводу автомата по-подробнее, пожалуйста!!! А то этот вопрос тоже крюком стоит... ![]() З.Ы. Спасибо за активность!!!!!!!!!!! Очень помог. Собственно респект и уважуха!!! ![]() ![]() Теперь намного лучше!!! Жду продолжения... |
|
Последний раз редактировалось Crazy Ann; 23.07.2007 в 19:20. |
|
![]() |
![]() |
#18 | |||||||||||||||||||||||
![]()
А чего тут продолжать - беги покупай дизельный тушкан пока очередь не стала еще длиннее ![]() Про дороговизну ремонта и т.п. - это из области оправдания собственных заблуждений и стереотипов. Была возможность сравнить на примере служебных машин - как раз тушканы. Так 2,0 бензин отдыхает по сранению с 2,0 дизель. |
||||||||||||||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
![]()
Здрсте всем!
У меня дизелек Tucson 2004г (67 000км).,машинка вобщем нравится. Из наблюдений ПЛЮСЫ: экономнее чем бензинка(по городу 9.5л с климатом);движок работает тихо(знакомые удивляютя что правда дизель?);мощи хватает,(ездил в Крым загруженный с семьей)по трассе 140км- без проблем, местами 160км-уверенно тянул. Из опыта МИНУСЫ: Спецов по НАШИМ(CRDI) движкам очень мало;запчасти на дизель дороже и не всегда есть,нужно заказывать и долго ждать,а что касается экономии на топливе то сравните цены на запчасти бенз и диз моделей.Кстати у меня накрылась ..... форсунка ездил в сервисный центр пока выяснили ушло 4дня и 250 грн.теперь жду форсунку уже 2недели и готовлюсь вывалить 650 евр + услуги сервисцентра. Вот так теперь и думайте что покупать. P.S. заправляюсь только на АЗС |
|
__________________
Tucson 2.0_CRDi_МT |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
![]() |
|
__________________
Один человек оставляет после себя след, сто человек - тропу, а тысяча - пустыню... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
Здесь присутствуют: 1 (пользователей: 0 , гостей: 1) | |
Опции темы | |
![]() |
||||
Тема | Автор | Раздел | Ответов | Последнее сообщение |
Как снять задний клапан CVVT (рестайл) ? | not_sugar | Двигатель и питание | 19 | 17.07.2014 01:41 |
Продам Hyundai Coupe 2.0 DOHC CVVT MT + | rety2006 | Продам | 0 | 01.07.2013 14:01 |
продам Accent 1.6 DOHC CVVT MT celadon blue 2008 | litova | Продам | 1 | 12.10.2011 11:28 |
2.0 DOHC CVVT AT vs 2.0 CRDi AT | rrp | Отзывы, тесты, обзоры, советы | 51 | 01.03.2010 00:54 |
2.0 DOHC CVVT 4 AT 05.2008 | Rustle | Бортовой журнал | 0 | 14.10.2009 12:18 |
|
|