| 
			
			 | 
		#1 | 
| 
	
		
		
			
			 
			
			Питання: чи набагато змінюється рівень масла між замінами?. 
		
		
		
		
В мене після ТО-0 (2500км)/ рівень max - зараз 7500км, приблизно на 100...150мл нижче риски max. В мануалі красиво написано, що розхід масла обов'язковий, потреба в доливі - нормальне явище, і це все зрозуміло. А от чомусь багато автомобілістів стверджують, що в їхніх машинах масло між замінами мотор не бере "вообще", рівень залишається на одному місці. Цікавить думка форумчан по цьому питанню.  | 
|
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]() Скажи форуму спасибо :)) 
	 | 
	
 | 
| 
			
			 | 
		#2 | 
| 
	
		
		
			
			 | 
|
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#3 | 
| 
	
		
		
			
			 | 
|
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#4 | |||||||||||||||||||
	
		
		
			
			
 По даним виробника приблизний об'єм масла на відрізку між рисками max і min на щупі - один літр. Рівень у мене - приблизно на 1/10 нижче риски max.  | 
||||||||||||||||||||
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#6 | 
| 
	
		
		
			
			 
			
			нуна будет и себе посмотреть.....давно не проверял..... 
		
		
		
		
а то я хоть и не москаль.....но до сих пор тук-тук-тук стучу, шоб не сглазить......было "вообще".......... ![]()  
		 | 
|
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#7 | 
| 
	
		
		
			
			 | 
|
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#8 | 
| 
	
		
		
			
			 
			
			Авто при замірі стоїть в гаражі з невеликим уклоном назад. Враховуючи, що мотор розташований поперечно і щуп в передній частині картера - це дуже можливо.
		 
		
		
		
		
 | 
|
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#9 | |||||||||||||||||||||||
	
		
		
			
			
 У дизеля 1,6. Мне на ТО-0 закатали на 1/2-3/4, к ТО-1 упал до мин - литерку скушал... Кстати, мерять еще надо на горячую, предварительно дав постоять машине 5 мин. Автору залили в горячую, может меряешь на холодную - поутру в гараже? то так оно и будет  | 
||||||||||||||||||||||||
| 
		
		
		
		
			 Последний раз редактировалось Poshtarik; 22.05.2009 в 16:39.  | 
||||||||||||||||||||||||
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#10 | 
| 
	
		
		
			
			 
			
			Якщо їздити акуратно (не заганяти оберти вище 4-4.5 тис обертів) то рівень не падає. Якщо ж кручу іноді до 5.5-6 тис обертів то рівень може впасти з мах до середини між поділками. Вважаю це нормальним. 
		
		
		
		
ПиСи - спитайтесь в субаруводів які між ТО можуть залити 4-ри літрову каністру масла і кажуть як мало масла їсть двигун  
		 | 
|
| 
		
		
			 
				__________________ 
		
		
		
		
	На наших дорогах только один запрещающий знак. Это полосатый бетонный блок. Все остальные знаки предупреждающие  | 
|
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]()  | 
	
	
		
| Здесь присутствуют: 2 (пользователей: 0 , гостей: 2) | |
			 
			Похожие темы
		 | 
	||||
| Тема | Автор | Раздел | Ответов | Последнее сообщение | 
| Рівень оливи | WildCat | Двигатель и питание | 31 | 13.05.2021 06:42 | 
| расход масла | UFO | Двигатель и питание | 15 | 25.11.2013 12:15 | 
| Замена масла!! | Edderkop | Двигатель, питание | 2 | 28.03.2013 01:05 | 
| Расход масла | Kalan | Двигатель и питание | 29 | 12.06.2011 21:51 | 
| замена масла | v/ru | Прохождение ТО | 1 | 04.12.2010 21:41 | 
		
  | 
	
		 |