| 
			
			 | 
		#1 | 
| 
	
		
		
			
			 
			
			Переглядав колись програму Екіпаж з тестом нашого Акцента. Мочанов відвісив комплімент нашому акцент - "Он едет!!!", і як факт згадав про ралійні акценти. Передивився інтернет - Accent WRC , справді є, але всі вони побудовані на базі попереднього акцента.  
		
		
		
		
А наш теперішній акцент має якісь спортивні досягнення, бо в принципі я погоджуюсь з Мочановим, автоспорт - це полігон, у якому цивільні машини стають кращими?  | 
|
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]() Скажи форуму спасибо :)) 
	 | 
	
 | 
| 
			
			 | 
		#2 | 
| 
	
		
		
			
			 
			
			Тот же Мочанов в 2008 году тестировал Акцент дизель и лошил его. Ни слова про расход и динамику, только нитьё про пластик . И в конце назвал его "тюнингованая калина". 
		
		
		
		
Так что    . Выводы о машине мы делаем сами, а всякие проплаченые тесты - зло.
		 | 
|
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#7 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
	
		
		
			
			
 Машина була, а результату нажаль так і не показала. Ще мотор від старого Акценту (та ж альфа що на наших бензинках, тільки об"ємом 1.5) використовують в індійський серії Formula LGB Hyundai. 
 Ну тверезо дивлячись наш Акцент не та машина в лінійці Hyundai, щоб глобально пєарити його спортивними досягненнями витрачаючи великі гроші.  | 
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#8 | 
| 
	
		
		
			
			 | 
|
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#9 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
	
		
		
			
			
 Ще раз передивився цей випуск про акцент. Ось деякі цитати ведучих коли вони говорять про те в чому, можливо, вони розуміються 
 
 
 А філософські пасажі про те що і скільки має коштувати, як виглядає, салон скучний, тюнінговану Ладу Калину, звучась швидше як придирки старого єврея. Тому чесно кажучи, я б сказав що це більше позитивний оглад ніж негативний. Більше того, тоді коли я його купував, він мені коштував 10000 доларів з оформленням (75900/8 + оформлення). Тут мова йде не про вартість, а про якості самої машини. Якщо на базі якоїсь моделі починають будувати ралійні агрегати, то певні напрацювання можуть попасти і на конвеєр до цивільної версії. Тут не важлива конкретна модель (у форда в минулому це була ескорт, фієста, декілька років тому базою став фокус), а саме участь виробника. Жаль, що Hyundai поки що нічого такого не показав. А та ж Шкода, навпаки, зараз повернулася в ралійний спорт. Фабія і до того мала адекватну керованість, а зараз досвід ралійної команди, якщо на це буде воля керівництва і гроші, додасть у надійності, матиме відкатаний повний привід і т.д.  | 
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#10 | 
| 
	
		
		
			
			 
			
			мой напарник на роботе своей машины не имеет,но полюбляет это дело))) 
		
		
		
		
регулярно смотрит всякие автоканалы/тесты.... и он уже с опаской вспоминает при мне слово "МОЧАНОВ" ))) потому как знает какая будет моя реакция,при воспоминании этой хфамилии!!!! а если вкратце,чужое мнение можно просто послушать,а выводы сделать самому! я лично не собираюсь дрочить на мнение этого "специалиста" возведённого в ранг гламурных гамнюков,патамушо ево видителе по ящику показывают))) также кстатит отношусь и к Моляру... пара мудаков,которых навязали людям,благодаря телевидению,и многие их слушают с разинутым ртом,и считают авторитетными мнения этих ребят...  | 
|
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]()  | 
	
	
		
  | 
	
| Здесь присутствуют: 1 (пользователей: 0 , гостей: 1) | |
		
  | 
	
		 |